1988'den Günümüze Daima Teknoloji....

BAYİMİZ OLMAK İSTER MİSİNİZ ?
ARIZA SORGULA

MENÜ

SIKÇA SORULAN SORULAR

CONCORD'A SORULANLAR
Sık Sorular Sorular

Merhaba Değerli Concord Kullanıcıları,
Bu Konu Üzerinde " Teknik Servis Ürün Gönderim Hakkında " Gerekli Tüm Bilgilendirmelere Ulaşabilirsiniz,

Kargo Gönderim Bilgileri

Ürününüz İle İlgili Bazı Yaşadığınız Sorunlar Yazılım Kaynaklı Olabilmektedir, Teknik Servisimize Yönlendirmeden Önce Aşağıda Belirtilen Bağlantı Adresi Üzerinde Ürünün Model Numarasına Göre Kategoriler Üzerinden Ürününüz Hakkında Detaylı Bir Şekilde Yazılım Güncelleme İşlemini Nasıl Yapıldığı ve Gerekli Yazılım Dosyalarına Ulaşabilirsiniz,
http://forum.concord.com.tr/forumdisplay.php?fid=3

  • Yaşadığınız Problemi veya Sorunu, Adınız - Soyadınız ve İletişim Bilgileriniz İle Birlikte Açıklayıcı Bir Şekilde Not Halinde Yazarak Cihazınız İle Birlikte, Ürünü Kargo Taşıma İşlemi Sırasında Zarar Görmeyecek Bir Şekilde Paketleyiniz,
  • Kargonuzu Anlaşmalı Olarak Çalıştığımız " Yurtiçi Kargo Servisi A.Ş. - Anlaşma Kodu : 18006186 | MNG Kargo A.Ş. - Anlaşma Kodu : 84159 | Sürat Kargo Lojistik ve Dağıtım Hizmetleri A.Ş. - Anlaşma Kodu : 27047 | PTT Yurtiçi Lojistik Hizmetleri A.Ş. - Anlaşma Kodu : 501170791 " İle Aşağıda Belirtilen Adres Üzerine Ücretsiz Bir Şekilde Gönderebilirsiniz,

Aktürk Bilişim Teknolojileri Anonim Şirketi

4.Organize Sanayi Bölgesi 83418 Nolu Cadde No:12 - Şehitkamil / Gaziantep

Şehitkamil V.D - 0110566987

  • Ürün Gönderim İşlemi Sonrası Tarafımıza Ulaştırılma Süresi Ortalama 2 Gündür,
  • Teknik Servis Onarım Süresi Maksimum 21 İş Günüdür,
  • Ürününüzün Onarım ve Bakım Durumu Hakkında " +90 342 324 39 39 " Çağrı Merkezi Numaralarımızdan Bilgi Alabilirsiniz,